جالب ترین ها
قدیمی ترین وبلاگ در مورد جالب ترین ها
گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ

ضرب المثل قزوینیٍ.. اگه رفیق رفیق باشه آدم چرا منته زنشو بکشه.

یه بچه از باباش میپرسه بابا جون مامان شبا کجا میره باباش میگه چطور مگه بچه میگه آخه شما همش میگی برگرد برگرد.

یکی روی در خونش نوشته بود افراد زیر 18 سال ممنوع.میگنچرا این رو نوشتی میگه آخه ناموس که بچه بازی نیست.

به یکی میگن به زندگیه پس از مرگ اعتقاد داری میگه صد در صد من خودم دو سال بعد از فوت بابام به دنیا اومدم.

به یکی میگن شما رو هم رفته چند بچه دارین میگه ما روی هم نرفته چهار تا بچه داریم.

یه پسره میره سربازی وقتی بر میگرده پدرش میگه تو نبودی برات زن گرفتیم بیا اینم بچت.

یکی میره نجاری میگه قربونت یه کمد بساز اصغر آقا توش نباشه.

یه نفر پرتقال پوستمی کنده خدا خدا میکرده موز باشه

پلیس جلوی یه نفر رو میگیره میگه کارت ماشین،گواهی نامه،بیمه،مرده میگه چه کار کنم؟ جمله بسازم.

یه بار توی یه شهری مسابقه ی تقلید صدای داریوش میزارنداریوش میاد چهارم میشه/

یکی میره مسابقه ی قرائت قرآن شلوار ورزشی میپوشه.

از یکی میپرست بلدی پیانو بزنی ؟ میگه نه ولی یه داداش دارم.... اونم نه!!!.

یه نفر تو مانور شرکت میکنه اسیر میشه.

به یکی میگن تولدت مبارک میگه خیلی ممنون تولد شمام مبارک.

به یکی میگن باباتو بیشتر دوست داری یا مامانتو میگه مامانتو.

یکی میره بانک میگه آقا کل موجودیه منو بدینپولها رو میگیره میشماره میگهدرسته بزار سر جاش.

یکی رو میفرستن دنبال نخود سیاه میره پیدا میکنه.

به یکی میگن کی آدم میشی میگه من اهل این قرتی بازیا نیستم.

به یکی میگن با سی دی جمله بساز میگه چوسی دی.

به یکی میگن عمل ختنه چیه میگه عمل 100 درصد کلاه برداری.

به یکی میگن راحت باش میگوزه.

یکی باباش آتیش میگیره اونو جو میگیره از روش میپره.

روانشناسان یکی از شهر ها ثابت کرد مهمترین عامل طلاق ازدواج است.

به یکی میگن هزار تا پستاندار نام ببر میگه دبیرستان دخترانه.

به یکی میگن دگرگونی یعنی چی میگه یعنی این گونی نه اون گونی.

به یکی میگن حالت چطوره میگه تازه موکتش کردم.

یکی آزمایش ادرارش گم میشه میگه انقدر مملکت بخور بخوره.


نظرات شما عزیزان:

bjgjfw
ساعت10:29---11 دی 1391
z2HEo2 yrxqshdyteog, [url=http://xysrgjyxjfbg.com/]xysrgjyxjfbg[/url], [link=http://tiohbttenhpg.com/]tiohbttenhpg[/link], http://qgbfosrzmpyv.com/

smtvncuwh
ساعت3:20---4 دی 1391
Y2SBef aoeghrwflkmj, [url=http://bvbtjdknbxbz.com/]bvbtjdknbxbz[/url], [link=http://syptvlezzfzf.com/]syptvlezzfzf[/link], http://escqoxxjwpce.com/

sima
ساعت12:11---3 آبان 1389




سلام دوست عزیز از اینکه به کلبه ناامیدی من قدم گذاشتی ممنونم
وب خیلی خوبی داری ،بازم ازاین ورا بیا
راستی من رو با اسم"دختری ازجنس نا امیدی"لینک کن مرسی
من هم تو رو لینک کردم
منتظرتم بای





sima
ساعت12:10---3 آبان 1389




سلام دوست عزیز از اینکه به کلبه ناامیدی من قدم گذاشتی ممنونم
وب خیلی خوبی داری ،بازم ازاین ورا بیا
راستی من رو با اسم"دختری ازجنس نا امیدی"لینک کن مرسی
من هم تو رو لینک کردم
منتظرتم بای





فرهاد
ساعت11:17---29 مهر 1389
هههههههه خیلی باحال بود

مسعود
ساعت10:49---29 مهر 1389
مسخره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : جالب ترین ها، جالب ترین متن ها، ،
برچسب ها : ،
28 مهر 1389



پيوندها
امکانات جانبي